Sunday, December 30, 2012

Selamat Ulangtahun Sahabatku sayang ~ suwid 23~

Assalamualaikumm....

Sanah helwah ya ukhty~
Selamat ulangtahun syg~
Hepy beday beby~
 


Buatmu sahabatku..Nor Syuhadah Bt Saiddin....
  
~ADDA~
A - Aku dan Kamu...bermula satu pertemuan di bumi sintok...
Semusim yg lalu mewarnai persahabatan kita...
Dari hari ke hari aku mengenalimu..
Biarpun ia sudah berlalu,,,
Namunn,,xpernah aku lupakan,,
Kerana persahabatan kita amat indah untukku...

D - Dulu.. kau teman setiaku... 
Saat suka duka, kau sentiasa disisi,,
Ini saatnya aku mengukir sayang untukmu..
Atas nama persahabatan ikhlas kita,
Biarpun dirimu jauh dimata,
Namun kau dekat dihatiku selalu..
Kerana dirimu sahabatku sayang..
Aku rindu sayang kamu sampai syurga...

D - Dalam manis pasti ada duka...
Esok xkan sama dgn hari ini..
Kerana esk mnciptakan satu rasa..
Esk pasti mnciptakan satu kisah..
Esk mnjadikan kita brtambah dewasa..
Kerana datangnya  esk disebabkan hari ini..
Semoga dirimu tabah menghadapi hari yg mndatang..
A - Ahirnya.... saat yg dinanti -nanti setiap tahun..
usiamu bertambah pada hari ini...23 tahun,,
30 Disember 2012... tarikh istimewa dalam hidupmu...
Kelahiranmu didunia membawa erti syg...
untuk ibubapa mu yg tercinta...
dan semetinya aku,, selaku sahabatmu...
Semoga dirimu sentiasa dibawah payung lindungan Ilahi..
Semoga  Allah mempermudah urusanmu didunia 
dan melancarkan perjaananmu diakhirat kelak...
InsyaAllah...

~ ni yang termampu ku titip bersempena hari jadimu sayang....
i lebyu... <3

dari sohabat kpd sohabat :

semoga kita semua ikhlas dalam bersahabat...
keindahan dalam bersahabat adalah 
doa seorang sahabat utk sahabatnya...


No comments:

Post a Comment

wanita