Wednesday, August 29, 2012

super bike ku bermasalah lg~ -_-

ohh superbike~ -_-



crite sal superbike ni,,mmg memedihkan ulu ati~ sejak aku duk praktikal kt PPD ni da 2 kali beliau duk wat perangai...termasuklah pagi smlm ktika aku bersama teman seperjuangan ODW ke PPD... pristiwa 1st dlu,,silap aku jgk, lupe nk taruk minyak,..dia pn satu, xbg tanda2 awal,,,huh!!,hahak~ msa pristiwa ni,nasib baik ak igt kan cik sha yg jga rakan praktikalku ktika incik superbike mati kahausan, ak trus kol cik sha ni,, kbetulan plak dia jga ODW ke PPD, dan trus ambik aku & cik yus ke tmpt kje,, tggl la dlu superbike kt tepi jln..haha.. then lpas kami punch card di opis, trus ke stesen minyak berdekatan dan bli la mnyak nye~...tension yg amat kt pekerja kt c2...!! sempat lg ckp btol xde la ape la.. last2 ak msuk nk bli kt dlm kdai kt c2 jgk, bos diorg la yg tnya nk wtpe btol dik?? ak ckp la nk isi mnyk.. then die dgn selambanya mengarahkan pkerja2nya utk ambik kt dlm stor,, huh!! ade je botol nya~ ape la diorg ni,,smpat lg ckp xde,,, padahai mlsss~~ xpn kdkut....hahak~da mula la 2 nk mngata....then, lpas bli mnyk nya,, kami pn trus mnuju ke tmpt my superbike ditggalkan,.. then isi myk pastu hdup dgn aman la bliau~

crita yg smlm nya adlh,, superbike mngalami rosak yg truk akibat ak da stahun xtkar
"mnyak selendar" haha..mne la aku reti nk tkar2 ni... pastu dia tersedak2 akibat kekeringan... akibat xtkar mnyak slndar yg hrga rm10 , ak bkal krugian 300 smething kot.. mnurut pomen la,,, now, incik superbike berada di klinik~ smoga cpat sembuh... aku nk g kje ssah nnt .. -_-
walau ape pn yg berlaku,, semuanya ada hikmah~


dari sohabat kpd sohabat:
Jgn mngeluh dgn ujian... stiap ujian tu ada hikmahnya kwn2..
Allah rindukan keluhan dan rintihan dri hambanya,, jadi DIA berikan hadiah istimewa yg isinya adalah UJIAN..


No comments:

Post a Comment

wanita