Saturday, November 10, 2012

Disini Ku menimba ilmu~

Assalamualaikum....

Terasa rindu zaman menimba ilmu,,, wah3... boley plak ckp cm2 ye?? sedangkan disaat mnimba dlu, slalu duk pikir ,,, bile nk abes ni,, xsabar nk keje,,xsabaqqq~~cpatla abes cpatla,,
Universiti Utara Malaysia,,ya,, disinilah aku mnimba ilmu,, 3 tahun memerah otak utk 6 semester,,,
berkelayakan dgn result STPM yg xdpt dibggakan sgt,, tp tetap bersyukur dgn rezeki yg dikurniakan Ilahi,,, alhamdulillah,, berusaha semampuku,,dan yg memberi hnya Dia,,, tenQ Allah..
bile umumkan kptsan mlnjutka plajaran ke IPT,, ,, dgn berbekalkan hp,, cek result gne sms je,, xmcm kwn2 yg lain ,, exitedpegi CC, ak pla berbekalkan smgt dan kyakinan mghantar dan sminit slps itu, mnerima ~

1 message received

,,, debaran dihati xyah nk kata,,, risau yg amat,, yaAllah,, berilah aku kekuatan utk mnempuhi kptsan yg bakal ak trima,, dgn lafaz Bismillahirrahmnirahim,,view message,,cakkk...
Tahniah, anda mndapat twaran UG 22..mcm tu la kot ayat die,, xbape nk igt,, yg ak igt die just bg kod kos. tu UG 22.. dgn pantasnya mncapai fail sjil dimana aku ltak slip time mohon dlu,,, waaaaa,,, 1st choice ~ Ijazah Sarjana Muda Sains Pemutusan,,, dlm bhasa omputihnya, Decision Science~ ,,, msa dpat tu xdela aku excited sgt nk taw pn,,,,,oleh krn time tu akak aku a.k.a k.teh pn duk UUM dan cos yg sme  ~ hihik.. dlu msa nk apply ade tnya die,, die kata kalo mnat math n analysis2 apply la kos ni kalo brani,,,,~hahak,,, 

then brbalik pada yg td,, lpas taw kptsan ni,,trus mncari kelibat bonda ku, hoyesss,, beliau di dpur tgh bertgkus lumus mmasak utk kami sekeluarga ..wahh anknya xmnolong??,, bese la, time check kn afta 12 tgh hari, sooo, time lunch la tu kn.,..trus mghampiri bliau,,,klihatan sibuk mmbasuh buoh trung utk msak gulai kari,,,wow cedapnya,, dan bile beliau brpaling, aku hnya mmpu tersenyummmmm..,, dan beliau bertanya "

 gapo gak sengeh2 ni"??
  hehe... ma... k.nik check dh UPU, dpt UUM.. dgn pantasnya, trung ditgn dilempar dlm sink,,
 trus mmluk diriku,, wahh tanjat gegurl taw!!  dan berhasillah 1 drama yg dicipta oleh kami,,,, mnitis airmata kgmbiraan diantara kami,,,berbisik dihatii ~ "ni hadiah utk ma dan abah" i luv both of yuu till jannah.... terima kasih atas didikan dan dorngan slama ni,,,bersama-sama gmbira dgn kjayaan aku, dan xkan pernah tggalkan aku saat aku jatuh, malah sntiasa mndapat smgt dan dorongan yg xkn pernah lekang dibibir kalian...kjyaan aku hanya utk kbahagian ayahbonda tercinta.. xkan pernah dpt ku balas jasa kalian berdua,,,  alamak duk crita skit punya pnjg,,,, bru duk men kat first2 dpt twrn,, hahak~ tu xmsuk bab memerah mr.brain ni... ape yg dibuat slama 3 taon ni,.. kna smbung part 2 plak nmpaknya,,, hehe..mintak undur diri dlu~ 

UUM tercinta~ yess.. my 1st choice.....


dari sohabat kpd sohabat:

sahabat  skalian, terima kasih krn sudi view n baca blog sy ni ye,,
nnt ade msa cik eiyka smbg lg~
semoga kita semua sama2 berjaya dunia dan akhirat..
insya Allah,... mumtaz fiddunia walakhirat~



No comments:

Post a Comment

wanita